What is Wazifa for Wa Alqaitu Alaika Mahabbatan Minni?

Questions: QuestionsWhat is Wazifa for Wa Alqaitu Alaika Mahabbatan Minni?
Huriyah Sana asked 2 years ago
13 Answers
Best Answer
Akhtar Bhai Spiritual Healer answered 2 years ago
"Wa Alqaitu Alaika Mahabbatan Minni" is another wazifa for love . First, recite Darood Pak 11 times then recite.

Wa Alqaitu Alaika Mahabbatan Minni Wa Litusna'a Alaa Ainee

Now say your lover's name and then recite Darood Pak again 11 times. Repeat this 111 times every night before sleep. Your lover starts to have love feelings for you.
Asma Raqaz answered 2 years ago
Akhtar Bhai, Can I do wa alqaitu wazifa for my boyfriend. He left me for another woman and he is not reply my messages. I have tried many times. Will this wazifa work?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

Yes, you can do wa alqaitu wazifa for your boyfriend if your intentions are good. Do not do this wazifa if your intentions are not good. In that case, you can do kali mirch ka wazifa.

Noreen Ali answered 2 years ago
Me be Ye wala wazifa apne boyfriend ke liye karna chahti hu lekin Akhtar bhai me Kali mirch ka wazifa be nai kar sakti ap please koi or haal btaen apka shukria.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

Agar ap dono wazify nai kar sakty tu ap mera dia hua “Ya Wadoodoo” wala wazifa kar sakty hain.

Komal Bano answered 2 years ago
I have started walqaitu alika wazifa how many days I have to read this wazifa? Is there anything additional require with this wazifa?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

You have to continue reading given above wazifa unless your lover back into your life. It usually takes 21 to 40 days. Good Luck

Shanaz answered 2 years ago
Kia me apne husband kee liye ye "wa alqaitu alaika" wala wazifa kar sakti hu. Mere husband muje bohat marty hain or meri respect be nai karty hain. Agar is wazifa ko me karun tu diye gy tarikay pe karun ya kisi or tarikay say karun?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 years ago

G ap mera dia gya wazifa kar sakty hain har rooz raat ko sone se phly 111 martba awal akhr 11 martba darood pak ke sath phren. Is ke satih ap ek pani wali bottle rakhen jis pe punk mar dia Karen. Phr usi bottle se apne husband ko pani pilaen to Inshallah bohat jald afaqa hoga. Ap is dum ki hoi pani wali bottle me mazeed pani add kar dia karen or roz pani pe dam be kia karen. Sirf apke liye hai ke apko 40 din tak ye wala wazifa karna chahye. Agar 40 din ke baad be thk naa ho to ho sakta hai jadu wagera ka problem ho. Is surat me ap mere number +92322-6690723 pe contact Kar sakty hain.

Madeeha answered 1 year ago
Akhtar bhai me ek larke se shadi karna chahti thi us sey mohabbat karti thi lekin wo muje kisi or larki ke liye chor kar chala giya hai. Ap please btaen ke me ye "wa alqoitu alaika mahabbatan minni" wala wazifa kar sakti Hu? Kia wo larka dusri larki ko chor char ke mere pass wapis aye gaa. Aur ye be ke wo aa ke mujse shaadi kar le. Agar ye wazifa nai tu koi aur wazifa suggest kar dije please jisko me karu aur mera kaam ho jae. Me apko bohat sari duaen dungi.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 1 year ago

Ap ye wala wazifa kar tu sakti hain lekin jaisa ke apne bataia ke wo larka kisi aur larki ke sath hai tu muje apka kaam check karna parega ke konsa wazifa ya amal best rahega. Uske liye ap mere WhatsApp: +923226690723 wale number pe contact kar sakty hain.

Hikmah answered 5 months ago

I have harbored deep feelings for him, and my sincere desire has always been to build a meaningful connection with him. However, I have noticed that he seems to have relationships with other girls. I am about to use the "wa alqaitu alika mohbbatan minni" wazifa to help save my relationship. Still, I am uncertain about how to start the Wazifa process.

Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 5 months ago

Certainly, you can start the wazifa by reciting it 111 times, and recite 11 times Darood Pak begin and end. If you have any further queries or require additional guidance, feel free to reach out to me on WhatsApp at +923226690723

Firdous khan answered 4 months ago
Bhai mere husband dusri ladki ki chakkar mei pad gye h plz kuch btaye 
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 4 months ago

Agar aapke shohar dusri ladki ke chakkar mein pad gaye hain, toh aapko yeh samajhna zaroori hai ke har mushkil ka hal hai. Unke najaiz rishte ko khatam karne ke liye, ye wala wazifa nai hai q ke ye tu ek mohabbat ka wazifa hai. Apke is masly ke liye amal karna zaroori hai. Isse aapke shohar aapki taraf lautenge aur phir kabhi dusri ladkiyon ke paas nahi jayenge.

Amal karwany ke liye ap mere number +923226690723 pe mujhse contact kar sakty hain. Allah ki madad se, aapki pareshani ka hal jald hi ho jayega.

Nimara Ali answered 3 months ago
Akhtar Bhai its been two weeks I have been doing wa alqaitu wazifa but after two months I even started feeling more for him. Please help what should I do should I keep doing this wazifa or not?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 months ago

It seems like the situation is backfiring on you. The person you desire or the person for whom you are performing the wazifa might have protection, which could be causing these symptoms. It is advisable to stop the wazifa immediately. You can contact me via WhatsApp at +923226690723. I can assist you in removing his protection, and then you can resume the wazifa.

Kanwal Khan answered 3 months ago
Akhtar bhai I am doing this Ayat wazifa every day I am noticing the benefits of this ayat. He started to have feelings for me he contacted me. Thank you for your hard work and helping us. You are a nice and great man.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 3 months ago

I am glad to hear that the Ayat ‘Wa Alqaitu Alaika Mahabbatan Minni Wa Litusna’a Alaa Ainee’ Wazifa is bringing positive changes for you. It is wonderful that he has started to have feelings for you and reached out. Keep up with your efforts, and may things continue to improve for you. Thanks for your kind words I am here to help whenever you need me.

Fatima Afzal answered 2 months ago
Akhtar Bhai, Is wazifa ke benefits tu hain lekin me sath me Mohabbat ka amal karna chahti hu meri rehnumai farmaye.
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 months ago

Mohabbat ka amal ke liye ap muje WhatsApp +923226690723 pe contact kar lain. Shukria

Adiba Ali answered 2 months ago
Akhtar bhai me "wa alqaitu alaika mahabbatan minni" se mohabbat ka amal karna chahti hu tu kia ap muje is amal ke liye guide kar sakty hain aur is wazifa se mohabbat ka amal karne ki Ijazat be dy sakty hain?
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 months ago

Jee zaroor, main aap ki madad kar sakta hoon. “wa alqoitu alaika mahabbatan minni walitusna ala aini” ek Qurani ayat hai jiska wazifa mohabbat aur dosti ko barhane ke liye kiya jata hai. Is amal ko karte waqt zaroori hai ke aap apni niyat saaf rakhein aur sirf halal maqsad ke liye he karein.

Aap rozana 111 martaba is ayat ko parh sakti hain. Parhnay se pehle aur baad mein Durood Sharif 11 martaba parhna na bhoolein.

InshaAllah, Allah aap ki mohabbat mein izafa farmaye aur aap ko kamyabi ata farmaye. Agar aap ko aur kisi mashwara ki zaroorat ho, toh mujh se zaroor rabta karein. WhatsApp: +923226690723

Afreen answered 2 months ago
Yeh Amal kitne time Tak rehta hai aur kitne baar kar sakte hai.. isko dam karke kisi k muh par phunk na kaesa hoga
Akhtar Bhai Spiritual Healer replied 2 months ago

Yeh amal usually aik martaba kafi hota hai, lekin zarurat par agar dubara karna pade, toh aap kar sakte hain. Parh ke dum karnay ki zarurat nahi hoti, Na he muh par phunke marna hai, jaise maine upper bataya, usi tarah se wazifa karein. Shukriya!

Write Your Answer Below:
0 + 17 =